Arculat & Weboldal
Évi, a Beleznay SkinCare tulajdonosa, kozmetikusként 13 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Szalonja fő tevékenysége az arctisztító és antiaging kezelések, melyeket a világszínvonalú spanyol és portugál márkák, Germain de Cappuccini, Casmara és Thesera termékeivel végez. Az arculatnak bézs főszínt választottunk, hogy elegáns, kifinomult és letisztult képet sugározzon, miközben Évi kedves és vendégközpontú személyiségét is tükrözze.
Logó
A logó tervezésekor fontos volt, hogy a Beleznay SkinCare exkluzív és professzionális szolgáltatásait megjelenítse. A bézs szín, mint fő szín, a mindennapi eleganciát és a kozmetikai világ nyugalmát sugározza. Az arculatban szereplő márkanevek és ikonikus elemek kombinációja Évi szakmai hozzáértését és világszínvonalú termékek használatát hangsúlyozzák. Készítettem névjegykártyát, időpontkártyát és ajándékkártyát, mindegyik harmonizál egymással, és egységes megjelenést kölcsönöz a brandnek.
Eredmény
A Beleznay SkinCare logója és arculata egységes, elegáns és professzionális képet sugároz. A bézs színvilág, a márkanevek megjelenítése, és a jellegzetes elemek kombinációja kifinomult atmoszférát teremt. Mindez összhangban van Évi személyiségével, és a kozmetikai szolgáltatások magas színvonalával. A nyomtatott anyagok és a honlap egyaránt hozzájárulnak a Beleznay SkinCare brandjének emelkedett és vonzó megjelenéséhez. Az eredmény egy olyan arculat, amely megragadja az ügyfelek figyelmét és azonnal felismerhetővé teszi a Beleznay SkinCare exkluzív kozmetikai szolgáltatásait.